Isnin, 23 November 2015

DAUN PANDAN VS KENCING MANIS



Seseorang telah berkongsi cara beliau menurunkan kandungan gula dalam darah dengan saya tadi. Anda semua pun boleh mencuba. Tak salah untuk mencuba, usaha tangga kejayaan.

Katanya.....

Sebenarnya nk turunkan paras gula dalam darah senang aje... ambil daun pandan dlm secekak..basuh dan potongkan kecil-kecil lalu di masukkan ke dalam periuk.. masukkan air.. rebuskan sampai mendidih... bila dah agak-agak sejuk.. buangkan daun pandan tu ambil air nya saje.. tuangkan ke dalam botol... isikan sebanyak yang boleh dan masukkan ke dalam peti sejuk... Agak-agak dahaga aje minum sekerap yang boleh... Amalkan selalu..

InsyaAllah paras gula akan turun dengan mendadak.. dan doktor pun terkejut... hehe.. Sebelum ini saya juga menghidapi penyakit kencing manis ini dengan bacaan 15.5... bila saya amalkan meminum air daun pandan bacaan paras gula saya mendadak turun sehingga ke 5.5...

Cubalah petua saya ini...tak perlu mengeluarkan banyak belanja.. dan mudah pula di dapati tumbuhan ni di sekeliling anda..

Saya dapat petua ini dari seorang ustaz yang mana beliau juga seorang yang di Petua Silat Cekak... Renung-renungkan dan selamat mencuba..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SAHABAT CYBER