Jumaat, 4 Disember 2015

CERITA TENTANG HADIR KE KENDURI KAWIN

Suatu hari saya diundang utk menghadiri majlis pernikahan di sebuah hotel......CERITA memang adakalanya kita tak sedar walaupun sebenarnya kita sedar.......mmmmmmmm


Gambar Hiasan 

Suatu hari saya diundang utk menghadiri majlis pernikahan di sebuah hotel.
Ketika sampai di lobby hotel..saya melihat ada 2- pintu.
Pintu-1 tertulis "Utk keluarga laki-laki" & Pintu-2 tertulis "Utk keluarga perempuan". Saya lantas masuk melalui pintu keluarga pengantin laki-laki.

Saya berjalan beberapa langkah & melihat ada 2- pintu lagi.
Pintu-1 tertulis "Utk tamu laki-laki" & Pintu-2
tertulis "Utk tamu perempuan".
Kemudian saya masuk melalui pintu utk tamu laki-laki.

Saya berjalan beberapa langkah melihat ada 2-pintu lagi.
Pintu-1 tertulis "Utk yg membawa hadiah" &
Pintu-2 tertulis "Utk yg tidak membawa hadiah".
Saya masuk melalui pintu yg tidak membawa hadiah.

Setelah itu saya melihat ada 2-pintu lagi.
Pintu-1 tertulis "Utk yg membawa wang envelope "
& Pintu-2 bertuliskan "Utk yg tidak membawa wang
envelope".
(Saya berkata dlm hati "Syukurlah..ternyata ada ruang juga utk yg datang dgn TANGAN KOSONG").

Lalu saya memilih utk ke Pintu-2.

Kemudian saya berjalan beberapa langkah &
ternyata..saya sudah berada di jalan raya di luar hotel๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚

HEHEHE!! dia suruh kita balik je!!

๐Ÿ‘†๐Ÿผsaja nak share since ini dah musim org buat kerja kawin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SAHABAT CYBER